Tin Star
Tin Star tells the story of Jim Worth, a former British detective, who brings his family to the tiny, tranquil town of Little Big Bear for a better life. When Jim’s family suffers a shocking tragedy, old, dark and dangerous secrets surface. We discover that Jim is not the man we think he is.
Recovering alcoholic Jim Worth leaves London to become police chief of a remote town in the Canadian Rockies after his life is shattered by unspeakable tragedy.
Waking up after a blackout, Jim discovers that Anna has disappeared. Meanwhile, Whitey tidies up a loose end.
Whitey's infatuation with the chief's daughter grows as he enacts a plan to entrap Jim. Meanwhile, Bradshaw faces a moral dilemma when confronted with the chance to ruin Jim's life.
With Jim banished, Angela takes her family's safety into her own hands. Whitey executes a ruthless plan to bring Jim into his sights.