The Responder
A crisis-stricken and morally compromised first responder tackles a series of night shifts on the beat in Liverpool, while trying to keep his head above water personally and professionally.
Police response officer Chris is struggling to keep a grip on his mental health and marriage when he is offered a path to redemption in the form of a young heroin addict.
Chris plans to hand the drugs in, until Carl makes him an offer he cannot refuse; Rachel strikes a deal with Mullen, but Chris' behaviour makes her feel conflicted.
After witnessing Carl's murder, Chris hits rock bottom; Rachel begins to suspect Mullen may not be all he appears; Casey teams up with Marco to find a buyer.
Chris is released by Gallagher's men, but finds himself overwhelmed by what he went through. As he manages to pull himself out of trouble, things get complicated as Rachel now knows how corrupt he is.