Gold Rush: Dave Turin's Lost Mine
Dave Turin sets off on his own to find an abandoned mine to resurrect in hopes of discovering some gold that was missed.
Mountain of Gold
Dave Turin returns to gold mining, searching for an abandoned mine to resurrect and chasing the gold left behind by old-timers; backed by financiers and using his expertise, Dave is on a mission to become his own mine boss and make his fortune.