Heaven Official's Blessing
Disgraced Crown Prince Xie Lian meets a mysterious demon king who rules the world of ghosts and terrifies the Heavens.
Xie Lian discovers the Ming Guang temple, which supposedly doesn't exist, and finds the 17 brides. When the ghost groom arrives, he's able to change his appearance and hide among the brides.
The truth about the ghost groom isn't as simple as anyone thought, and Xie Lian's past comes back to haunt him.
Xie Lian makes his shrine more livable with some help from a youth named San Lang; Xie Lian learns more information about Hua Cheng.
Xie Lian and San Lang meet an old man who escaped from a place called Crescent Pass; Nan Feng and Fu Yao arrive to accompany Xie Lian to Crescent Pass, but are distrustful of San Lang.