High Hoops
The Find Cool Friends Strategy
Aoife is determined to reinvent herself at her new school, will she join the lame basketball team even if it crushes her plans to be popular?
The Get New Gear Offense
Aoife is determined to get the Vipers a new kit. Will her fundraising plans work out well, or horribly backfire?
The Vipers are not getting along, so Aoife blags them onto a team-building weekend. The only thing is it's at school, military style and with the boys. What can go wrong?