Inside Amy Schumer
An inside look into the mind of comedian Amy Schumer, through a series of scripted vignettes, stand-up performances and street interviews, featuring her unique brand of humour.
Bad Decisions
Amy auditions for an illicit internet video; the aftermath of a one-night stand; a regrettable plane flight.
Real Sext
Amy tries to figure out sexting, goes on a visit to a testicle-themed restaurant and interviews a stripper.
Amy quits her job as a porn star, refuses to accept a compliment, and finds out her boyfriend has AIDS.
Amy receives a terrible haircut, breaks wind when she's afraid, and has a romantic encounter with Amber Tamblyn.
Amy organises her own group `fun', adds a new meaning to the phrase gag gift, and pretends to have cancer in order to get out of unwanted plans.
Amy attempts to get the most out of her makeover, breaks bad with some meth, and gets the taste slapped right out of her mouth.