Jamie's Air Fryer Meals
Jamie bakes fish with prosciutto, makes scones, roasts a whole chicken and makes crispy pork noodles; Jamie asks Poppy Cooks to demonstrate a recipe using potatoes, then quickly air fries an Alaskan peach.