Jane Eyre
A young governess falls in love with her mysterious employer, but a terrible secret puts their happiness at risk.
At last life is looking rosy for Jane – apart from the nagging ache of losing Rochester. St John proposes, but Jane cannot accept.Then one day, she hears Rochester’s voice calling out to her.