Man With A Plan
A contractor becomes more active in his kids' lives when his wife returns to work, not realising how challenging it can be.
When Andi begins working again, Adam stays at home to take care of the kids, unaware that they are not as angelic as he believes.
Two Tickets To Paradise
Adam receives two tickets for a Steelers game and must decide who to take with him, his brother or his wife.
Adam makes the snap decision to change his daughter to a different class after having a disagreement with her teacher, which causes trouble with Andi.
Adam takes Don's advice and decides to turn the garage into a man cave, but while cleaning it out he misplaces one of Andi's keepsakes.
Adam is in charge of organising the school's Thanksgiving feast, but Andi attempts to take over control.
Adam and Andi discover a hole in the wall, and have to team up to find out which of their children is responsible.