The Unicorn
A tight-knit group of friends and family band together to help a widower when he decides to wade back into the dating pool.
A tight-knit group of best friends and family help Wade embrace his "new normal" in the wake of the loss of his wife one year prior.
Breaking Up Is Hard To Do
Wade suddenly finds himself in a relationship he has no interest in when he has trouble turning down a second date; Wade tries to understand when Grace struggles with her social media posts.
When Wade's friends encourage him to join a support group for widows, Wade is shocked by the advice he's given by the host of the support group.
When Wade changes the password to his online dating profile because his friends become too involved, Forrest goes to great lengths to keep tabs on him; Grace and Natalie are torn when a show they watched with their mum returns for a new season.
When Grace gets the lead in the school musical, Wade realises that the teachers are giving her special treatment after he hears her sing; Michelle and Ben persuade Delia and Forrest to volunteer for snack bar duty at a school function.
When Wade visits a local hot spot to meet people instead of using his dating app, Forrest and Ben decide to help.