Modus
Smart and brooding, Swedish detective thriller, Modus, follows psychologist and ex-FBI profiler Inger Johanne Vik as she finds herself and her autistic daughter drawn into an investigation surrounding a series of disturbing and brutal deaths in Stockholm.