No Offence
The police ready a trap for the prime suspect in the serial killer case, but their plans risk being derailed entirely when a notorious child murderer's new identity is leaked online.
Deering leads a manhunt through Manchester as the net closes in on the serial killer; Joy and Spike discover an unsettling slavery case after a brutal attack on a young homeless man.