North and South
Margaret has a secret to tell her friend Bessy. Tensions rise as the workers strike over pay, and Margaret is caught between the workers and their employer when she steps in to try and protect Thornton from violent strikers.
Margaret's father dies and she goes to London to live with her aunt. Thornton is in debt and the mill is in financial difficulty. When Margaret inherits her godfather's fortune, will she and Thornton finally acknowledge their love for one another?