Reindeer Mafia
When the matriarch Brita Nelihanka, who for a long time ruled over the wastelands in the north, dies, the relatives gather to distribute the inheritance.
Brita Nelihanka, a great arctic matriarch, loses her fight against cancer. When her renewed will and its beneficiaries are revealed at the funeral, the entire family is torn apart, and many past secrets are beginning to unfold.
Sara Poikkipää inherits her father's land back from Brita and learns that she now controls the land with Pieti and Sameli; Rouku attempts to prevent the execution of Brita's will and testament.
Sameli's deadline for the taxes has expired, and Stagge is pressuring him; Sara gets bad news about the child custody proceedings, and she has a final confrontation with Rouku, whom she blames for everything.