Signora Volpe
A disillusioned British spy-turned-detective starts a new life in the beautiful heart of Italy, but soon finds out trouble follows her wherever she goes.
When Sasha Pavlenko, the son of a Russian politician, is arrested in Rome for the murder of a fellow student, Sylvia's ex-husband and ex-colleague Adam asks her to investigate.
Investigating a community leader's murder, Sylvia uncovers a trail of blackmail, secrets and illicit love.