Spring Break With Grandad
The Spring Breakers continue to party hard with their grandparents. Liam's flirting with Victoria sends James into a rage, but for someone, the party's already over.
Grandma Mary and Nanna Christine go wild at a beach party, James's flirting angers Victoria, and the beach house is rocked as a new Spring Breaker arrives.
Gaz crashes the party and takes it to the next level. Nanny Jenny is furious when she finds out what Pearl's been up to, and the party's over for another Spring Breaker.
Gaz continues to show the Spring Breakers how to party hard; the grandparents celebrate Rita's birthday with a sex toy party, but someone pushes it too far and is sent packing.