Still Waters
Sharon Roberts has never stopped grieving the loss of her murdered daughter, Ela, and journalist Cat, who grew up with Ela, has always been obsessed by her murder; the parole of Ela's killer, Joe, leaves both women forced to confront the past.
Joe Pritchard has spent 18 years in prison since his 2002 conviction for killing Ela Roberts. Despite refusing to reveal the location of the body or his motive for the crime, he finds himself up for parole.
Sharon and Joe struggle to come to terms with recent events, while Shelley and Cat try to help Joe remember the details of that fateful day.
With Cat's help, Joe returns to the woods to answer the questions that haunt him; Sharon hopes to get the answers and the peace that she so desperately craves.