Strangers from Hell
A young man moves into a cheap apartment and must share the kitchen and bathroom with weird and suspicious residents.
Hell Is Other People
Bad luck awaits Yoon Jong-u on his first day in the big city. He finds a cheap place to live and vows he'll only stay there for a short time.
Human Instincts
Jong-u gains unwanted attention from his neighbours, but none at all from his supervisor at work. Dead cats are discovered near Eden.
On the rooftop of the building, Jong-u meets Seo Mun-jo and they bond over their mutual interest in art and crime.
Something about Mun-jo and the mystery meat makes Jong-u uneasy and causes his nightmares to grow worse. Um Bok-sun's lies are revealed.
The Notebooks of Malte
Before Jong-u is able to catch the person who broke into his room, Mun-jo pulls him aside to offer some advice.
When Min Ji-eun drops by Eden alone, Jong-u races home with the police, only to have her lash out at him for overreacting.