Submarine Jim
Jim finds out that the sardines have parties, and it looks like he is somehow not on the list. He tries to not take it personally, but it's hard to be both a captain and a friend.
Jim thinks Bianca is great with Roy, but she slacks off and spends time making valuable pompoms. When Roy is kidnapped, Bianca must pay the ransom with her precious pompoms before Jim finds out.