Sunny Side
Alex struggles to find the perfect moment to propose to Anna; Anna revives her career as a masseur; Mickan and Fredde hire a nanny.
During renovations, Alex and Anna stay with his mother, who reveals a new romance; Mickan's cleaner switches to Lussan; Ove attempts to befriend Saltsjöbaden's newest billionaire resident.
Alex and Anna clash over disposing of basement clutter; Fredde panics about potential cancer after finding lumps in a delicate area.