The Amanda Show
Amanda learns that her name is not on the guest list, so she fights with three security guards to get in; Nurse Zelda treats various minor injuries in the classroom.
Amanda and her co-stars are eating when Drake brings out a lobster to eat and the dancing lobsters are in the room while he is eating it.
Penelope tries to win a radio contest where the prize is dinner with Amanda; Judge Trudy resides over two cases; the girls talk about who they're voting for class president.