The Interceptor
A botched operation leads Ash to join the UNIT: a new undercover law enforcement team, operating outside of the police to get to the criminals at the very top.
A dispute in a busy market ends in a tragic shooting, and guns flood the streets of London. The UNIT must stop the latest shipment before the guns can claim more innocent lives.
Under pressure, Roach's gang turn to a ruthless new supplier. Ash and the team have to find him before the streets are flooded with dangerous drugs.
A notorious armed robber arrives in town and when Ash's oldest friend simultaneously turns up, he is forced to choose between old and new loyalties.