The Kennedys
The Path To Power
John F. Kennedy makes an attempt at gaining power, but he is an unlikely choice. He is forced to confront his health and faith, as well as his issues with fidelity, if he wants to win.
John F. Kennedy is forced to try and protect the presidency, as he is caught in personal scandal. An impending nuclear war also threatens his office, and the world.