Transformers: BotBots
Mall Than Meets the Eye / Be Yourself
Burgertron and the Lost Bots get in trouble after breaking an important rule; the Lost Bots make videos they hope will get them lots of likes.
The Lost Bots have to delete phone photos that could blow their cover; Kikmee tries to conquer a claw machine while Burgerton seeks a souvenir cup.
Burgertron thinks he's too cool to join the Lost Bots' live-action role-playing game; Bonz-Eye isn't sure to which squad she belongs.
Dimlit falls in love with a mannequin in a fashion boutique; the Lost Bots are excited to be invited to the Bot Prom.
The Lost Bots enter their pizza car in a big race at the mall; when Burgertron is framed for a doughnut crime, the Lost Bots have to prove his innocence.