Big Flappy Bastards
Charlie is unsure about how to discipline Jake for luring a flock of seagulls into his room. Alan gets a surprise when he goes home to fix Judith's sprinklers.
Alan helps Charlie get his cleaning lady back. Charlie tries to persuade Jake to get ready for dinner with his mother.
After Charlie has a night out in Vegas, he goes to one of Jake's soccer games and a single mother catches his eye.
Charlie and Alan enlist Jake to cheer Evelyn up after she gets dumped; Charlie teaches Jake about screening calls from women.