Vienna Blood
Max Liebermann, a student of Sigmund Freud, helps Detective Reinhardt in the investigation of a series of disturbing murders around the grand cafés and opera houses of 1900s Vienna.
Inspector Oskar Rheinhardt calls on Dr. Max Liebermann to help investigate the murder of a young woman and the mysterious circumstances that suggest a supernatural power may be to blame.
Max and Oskar are drawn into a sphere of nationalistic groups who despise Vienna's immigrants; Max's fiancee takes daring risks before the murderer's rationale is revealed.
Max asks Oskar for help when his nephew has a breakdown following a cadet's death while at military school. The school's barbaric traditions are hidden from the public.