Wallykazam!
Six-year-old Wally Trollman brings words to life using a special stick that possesses magical powers. Joined by his pet dragon, Wally uses his powers to help his friends and solve problems.
Castle Caper
Wally uses the magic stick to make Norville his very own castle, filled with everything dragons love. Trouble reigns when Bobgoblin takes over the castle and declares himself king.
Wally uses a magic word to make a rock spring to life. Her name is Rockelle, and she knows where a big treasure is buried. She leads Wally and Norville on a treasure hunt.
Norville falls in mud and needs to take a bath, but dragons don't like baths. Wally turns bath time into a party in order to get his muddy friend clean.
Wally must find the strange ingredients of a magical potion to cure Norville's bad case of dragon hiccups.
When rain ruins Gina Giant's picnic, Wally and friends try to secretly prepare a surprise picnic for her, inside her giant house.