Wisdom Of The Crowd
Jeffrey Tanner tries to solve the murder of his daughter using a crowd-sourcing tool as a platform for his technological innovations, and revolutionises the field of investigation in the process.
Sophe investigates a string of deaths and a serial killer in Silicon Valley and the Bay Area. The program finds patterns and links between previously unrelated murders.
The San Francisco PD goes to Tanner to get Sophie's help on a murder case that may have been politically charged.
The organisation is accused of having stolen copyrighted codes by Tanner's previous company, and face potential closure. Cavanaugh is forbidden from assisting in the murder investigation of a retired detective.