40-year-old Liza passes herself off as 26 to land a job. Now she has to make sure no one discovers her secret.
Liza worries about sleeping with Josh and seeks help from Maggie, Kelsey works to land a hot new author, and Diana tries online dating.
Liza tries to keep her distance from Josh, but reconsiders when she has a surprise run-in. Kelsey asks Liza to keep her in check.
After helping Kelsey, Liza joins her inner circle, neglecting Maggie at a bad time. Diana is excited by the arrival of a publisher.
Diana tasks Liza with running a book launch party for a demanding author, Maggie encounters an old crush, and Kelsey starts to fall for her new author.