Ask Your Doctor
S5, E6: Conrad brings a patient into the hospital who causes a security crisis; an MMA brawl sends a well-known fighter to Chastain and all hands are on deck; Bell and Raptor vie for the same position at the hospital; Leela gets a visit from her sister.