Laetitia
A haunting depiction of two young lives plagued by tragedy and trauma, this six-part limited drama series chronicles the disappearance of 18-year-old Laetitia in western France. Left to reconstruct the teenager's final hours for answers, investigators clue in on the deeply troubling upbringing of Laetitia and her twin sister, Jessica.