The Human Chair, Part 1
The Human Chair, Part 1
One morning, a junior-high student, Kobayashi, wakes up and finds himself in his classroom with his homeroom teacher’s body. In his hand is a murder weapon. A high-school detective, Akechi, is called in to assist the police to solve the case.