Ride with the Swedes
Swedish MTB pro Martin Söderström travels the world in search of the best freeride and slopestyle spots. Anton Thelander joins him for Season 1, and Emil Johansson goes along for the ride in Season 2.
Uppsala upbringing
Top freeride and slopestyle mountain bikers, Martin Söderström and Anton Thelander, talk about their shared roots and return to the small park in Uppsale, Sweden, where both of their careers began.
Martin Söderström and Anton Thelander visit the otherworldly terrain of Cappadocia, Turkey. With its magnificent scenery, warm culture, and perfect bike trails, it's a trip they won't soon forget.