Open Secrets
S4, E15: When Danny and Baez investigate the kidnapping of a young girl who disappeared after school, it brings back difficult memories for Danny, who worked on a similar unsolved case many years ago. Meanwhile, Frank butts heads with Inspector General Kelly Peterson when he refuses to divulge information about a program that allows Frank to oversee intelligence officers abroad.