A Colony
Mylia, a timid yet fierce 12-year-old child, is about to start high school. In search of landmarks in this environment that seems hostile to her, she will get to know herself better through the meeting of Jimmy, an iconoclastic Aboriginal youth from the neighbouring reserve. Mylia will advance as best she can, sometimes awkwardly, dealing with the absurdity of adolescence, her discomfort and her small victories.