Legends in Concert
For more than forty years the temptations have been wooing audiences around the globe and selling millions of records in the process. A collection of 16 classic songs by the soul band that has been going strong for over forty years. Includes hits such as 'My Girl', 'The Way You Do The Things You Do' and 'Papa Was a Rolling Stone'.