Lindsey Buckingham - Songs From Small Machine: Live in L.A.
Filmed in high definition at an exclusive show at the Saban Theatre in Beverly Hills in April 2007, “Songs From The Small Machine” captures Lindsey Buckingham showcasing tracks from his studio album “Seeds We Sow”, songs from across his solo career and Fleetwood Mac classics. His distinctive guitar picking style and instantly recognisable voice are joined to his dynamic on stage presence to del...