One Summer
For more than 25 years, Marc Côté, street chaplain and parish priest, has lived with the poor and the homeless. Today, Marc is a worn-out man. Exhausted from running his church, which serves as a shelter, and overwhelmed by the bills they can no longer pay, Marc must face the facts: he will have to shut down his church. Like a call from Providence, he inherits a property in the Bas-du-Fleuve region and decides to take a group of homeless people with him, who, like himself, need a vacation. One Summer immerses us in a bright story... A story woven with laughter, silences and tears... A feel-good movie where the sun and the clouds blend together leaving the audience with a delicious taste of hope.