Operation Finale
Fifteen years after the end of World War II, a team of top-secret Israeli agents travels to Argentina to track down Adolf Eichmann, the Nazi officer who masterminded the transportation logistics that brought millions of innocent Jews to their deaths in concentration camps. Hoping to sneak him out of the country to stand trial, agent Peter Malkin soon finds himself playing a deadly game of cat and mouse with the notorious war criminal.