The Lumineers - Live from Wrigley Field
In September of 2022, with over 40,000 fans in attendance, The Lumineers took fans on an anthemic, foot-stomping journey with the BRIGHTSIDE World tour, ending their largest worldwide tour to date at Chicago's historic Wrigley Field.