RAYE – My 21st Century Symphony Live at the Royal Albert Hall captures RAYE's career-defining performance at the iconic London venue, featuring reimagined orchestral arrangements of songs from her acclaimed debut album, My 21st Century Blues. Joined by the Heritage Orchestra (conducted by Tom Richards), gospel choir Flames Collective, and organist Anna Lapwood.