30 Something Grandma
Adventures of Patricia
Having been a teen mother herself, Patricia experiences déjà vu when her teen daughter gets pregnant; when Patricia unexpectedly loses her job, her stress reaches an all-time high.
Chantel is recently married and ready to move to Mexico with her new husband, but decides to put her own life on hold when her teenage daughter has a baby.