90 Day Journey: Angela & Michael
Grandmother Angela prepares to fly to Nigeria to meet Michael in spite of her family's concerns.
Michael is thrilled to welcome Angela to Nigeria, but he is a bit overwhelmed by her energy.
Angela is angry and deeply hurt after Michael's confession about cheating, and he begs her to stay.
Angela and Michael reunite in Nigeria but quickly become embroiled in a dangerous situation.