A Is For Apple
A chef randomly picks a letter of the alphabet and goes shopping for two very different ingredients that start with that letter.
After picking the letter "L," Chef Robert Jewell takes on lamb and licorice in this ingredient challenge.
Upbeat host Theresa Visintin has a task on her hands with this "M" challenge. Her ingredients of choice? Mango and mustard.
Showcasing the unique flavours of endive and eggplant, Chef Lauren Gulyas receives the letter "E" for her cooking challenge.
Host Theresa Visintin creates savoury meals in this letter "R" challenge featuring radicchios and raisins.
Chef Lauren Gulyas prepares one of her favourite Italian dishes, chicken Marsala.