Alaskan Women Looking for Love
The Odds are Good...
Six best friends decide to leave Alaska and head to Miami, Florida, to find the men of their dreams!
Jenny and Heather fight over a gorgeous Italian guy, forcing the other women to pick sides.
As their time in Miami comes to an end, the women must decide the future of their relationships.
The women head back to Alaska, and big decisions loom for everyone as their journey concludes.