Are You the One: Second Chances
Perfect matches from "Are You the One" compete in missions designed to test the strength of their relationships.
Wound Up in the V
Ellie snaps when Nate's girl obsession distracts him from the game; Alicia spends time with her match; Tori becomes at odds with Devin.
Perfect matches try to overcome old baggage; Gio's dark side strains his relationships; Tori confronts her past with Morgan.
The house manipulates Carolina and Hayden's rocky relationship; Asaf tries to take his relationship with Kaylen to the next level; things get wild during a game of strip flip cup.
Tori worries that her relationship with Morgan is in jeopardy; a secret about Rashida is spilled; Mike sets out to prove his affection for Alicia.
Putting the matches on the spot by forcing them to show PDA; Tori thinks that Morgan may be turning against her; the house gets a surprise.