Billy Goes North
Henhouse of Horrors
Billy comes to the rescue at a farm where a predator is creating a horror show at a chicken coop. Then he goes way north to work with partner Terry to solve a beaver problem.
Billy and his partner Derick remove a nest of snakes from a houseboat, then he responds to a storage facility where some deer-elk hybrids are threatening to injure clients.
Billy and Terry make an urgent call to a wedding venue where wild turkeys are threatening to ruin the big day. Then Billy responds to an apartment where poisonous exotic pets are threatening the homeowner.