Bite Me
Aue (Kidakarn Chatkaewmanee), a talented chef constantly falling short of winning The Chef Master championship, struggles to understand why success eludes him. His cooking skills begin to stagnate until Aek (Siwat Jumlongkul), an ordinary delivery boy with an extraordinary talent, enters his life. Inspired by their newfound friendship, Aue rediscovers his passion and determination to pursue his culinary dreams. Together, they navigate the challenges of the competitive cooking world, with Aek providing the crucial support Aue needs to potentially overcome his long-standing obstacles. Adapted from the novel "Grab a Bite" by Sammon, this is a 2021 South Korean romantic drama directed by David Bigander.