Blowing LA
VIP access to two Hollywood hair salons as Ted Gibson and Kim Vo compete to style Los Angeles' rich and famous.
There's no virgins in LA...
Ted and Jason throw a star-studded party and the two salons mingle for the first time, with very mixed results.
After Ted and Jason's dramatic exit, Robby attempts to heal relations between the two salons in his own way, but his actions appear to have backfired.
Laura lets her hair down at her divorce party; Robby gets closer to Ted's nemesis Adeel; Kim delivers a heartbreaking bombshell to Lauren.