Couples Retreat
Show Us Your Hand
Joc & Kendra might have finally settled down, but they haven't settled up on Joc's past indiscretions.
Kendra confides in Shamari about a personal decision, Falynn and Jaylan share their traumas with AJ, the group works with a hypnotherapist, and a couple's public spat leads to name-calling.
The couples are ridin' dirty in the desert; AJ and Tony try to help Fatboy and Tiana get back in the saddle; Bre-Z and Chris accuse AJ of fanning the flames on their relationship; Jaylan and Falynn wonder if they'll grow out of their relationship.
When Ronnie's work causes him to take a hiatus from the retreat, AJ tries to work out what's really going on with Shamari; Apollo opens up about prison, but it leaves Sherien feeling like she's the one doing time.